Икономически университет – Варна

Участие взеха студенти от всички специалности и докторанти. Темите на разработките бяха разнообразни и интересни.

Начало
17
юни

Международната конференция на тема "Ремаркетинг на реалността" е по повод навършване на 25 години от основаването на катедра "Маркетинг". Предвидени са и три секции за научна дискусия.

На 19 април 2022 г. от 15:15 часа в зала 319 се проведе първи кръг от студентската научна сесия в секция Маркетинг. Три екипа представиха разработките си в рамките на първи кръг от студентската научна сесия в секция Маркетинг.

До 13.05.2022 г. е осигурен достъп до иновативния софтуер и база данни Scite_ - най-голямата световна база данни на цитатни класификации и изявления с множество визуализиращи инструменти.

Важен акцент в публичната лекция беше обвързаността на работата на съда при разглеждането на делата с потребността от разнообразни познания, освен правни и икономически, технически и др.

Начало
26
апр

В срок до 20 април 2022 г. (сряда) студентите трябва да изпратят готовите доклади.

Начало
15
апр
Край
16
апр

Традиционно събитие, което обединява бизнеса, образованието и науката в търсене на път към обсъждане на актуални теми за развитието на туризма и намирането на работещи решения.

Целта на този конкурс е да даде възможност на настоящи или защитили през изминалата академична година докторанти франкофони, да представят пред разнородна публика от неспециалисти темата на своето изследване.

Временен достъп до колекции с учебници от Pearson e-library в областите Economics и Decision Science - до 19.05.2022 г.

Начало
14
апр

За студенти от различни специалности ОКС "бакалавър" и ОКС "магистър", които да представят своите умения и достижения не само в научната област, в която се обучават, но и в други области.