Доклад |
2023 |
Данчев, Д., Концептуална рамка на стратегията за потребителски преживявания в ритейлинга : [Електронен ресурс]
Търговия 5.0 - дигитализация и/или хуманизация = Commerce 5.0 - Digitalization and/or Humanization : Сборник с доклади : Международна научна конференция, посветена на 70 г. от създаването на кат. "Икономика и управление на търговията и услугите" (1953-2023 г.) и 75 г. от началото на обучението в специалност „Икономика и търговия“ (1948-2023 г.), 13 ноември 2023 г., Варна : Наука и икономика, 2023, 34-46., ISBN(онлайн) 978-954-21-1160-3 / Линк
|
Статия |
2023 |
Данчев, Д., Съвременни измерения на социалната търговия
Научни трудове. Университет за национално и световно стопанство, София : Издателски комплекс УНСС, Год. 63, 2023, 2, 13-26., ISSN(печатно) 0861-9344, ISSN(онлайн) 2534-8957 / DOI 10.37075/RP.2023.2.01 / Линк
|
Монография |
2022 |
Данчев, Д., Безконтактният ритейлинг в сексуални метафори : Постмодерен подход
Варна : Стено, 2022, 120. ., ISBN(печатно) 978-619-241-203-6
|
Статия |
2022 |
Данчев, Д., Онлайн търговията в социалните мрежи: глобална перспектива
Диалог : Електронно списание на СА "Д. А. Ценов" - Свищов, Свищов : Акад. изд. Ценов, 2022, 3, 17-33., ISSN(онлайн) 1311-9206 / Линк
|
Студия |
2022 |
Данчев, Д., Еволюционен анализ на официалните дефиниции за маркетинг
Годишник. Икономически университет - Варна, Варна : Наука и икономика, 92, 2022, 5-70., ISSN(печатно) 0861-6752 / Линк
|
Доклад |
2021 |
Данчев, Д., Новата "реалност" в търговския бизнес
Търговията - научно знание и бизнес реалност : Кръгла маса, 8 октомври 2021 г., СА "Д. А. Ценов" - Свищов, Свищов : Акад. изд. Ценов, 2021, 32-41.
|
Учебник |
2018 |
Данчев, Д., Стоянов, М., Количествени методи в търговията
Варна : Наука и икономика, 2018, 367.
|
Доклад |
2018 |
Данчев, Д., Омниканална търговия и омниканални потребители
Търговия 4.0 - наука, практика и образование : Сборник доклади от международна научна конференция ..., 12 окт. 2018 г, Варна : Наука и икономика, 2018, с. 37 - 74.
|
Доклад |
2016 |
Данчев, Д., Съвременни измерения на глобалната търговия на дребно
В сб.: Търговският и туристическият бизнес в условия на интелигентен, устойчив и приобщаващ растеж, Свищов: Академично издателство "Ценов", І, 2016, 21-52.
|
Доклад |
2016 |
Данчев, Д., Мобилната търговия - концептуална рамка и приложни проекции
В сб.: Омниканална търговия и иновации, София: УНСС, 2016, 130-138.
|