Понеделник, 13:30-15:30
Вторник, 10:00-12:00
Специалност | Дисциплина | Курс | Група | Зала | Дата | Час |
---|---|---|---|---|---|---|
Реклама и медийни комуникации | Правни и етични принципи в рекламата и медийните комуникации | 5 | 34 | 1-55 | 19.05.2023 | 14:00 - 15:00 |
Реклама и медийни комуникации - СНУ | Правни и етични принципи в рекламата и медийните комуникации | 5 | 35 | 1-55 | 19.05.2023 | 14:00 - 15:00 |
Реклама и медийни комуникации - ДНДО | Правни и етични принципи в рекламата и медийните комуникации | 6 | 65 | 1-55 | 19.05.2023 | 14:00 - 15:00 |
Маркетинг | Бранд мениджмънт | 3 | 12 | 1-55 | 05.06.2023 | 09:00 - 10:00 |
Маркетинг | Бранд мениджмънт | 3 | 13 | 1-58 | 05.06.2023 | 09:00 - 10:00 |
Вид | Година | Публикация |
---|---|---|
Студия | 2022 |
Станимиров, Е., Жечев, В., Иванов, С., Георгиева, М., Ниязиева, С., Насоки за измерване на щастието при онлайн обучение
Стратегическо планиране и маркетинг в дигиталния свят : Международна научна конференция, 26 ноември 2021, УНСС, София : Изд. комплекс УНСС, 2022, 415-457., ISSN(печатно) 2815-3812, ISSN(онлайн) 2815-3820 / Линк
|
Студия | 2021 | Georgieva, M., Stanimirov, E., Marketing Projections of Socially Responsible Branding on Consumer Loyalty |
Монография | 2020 |
Bakracheva, M., Pavlov, D., Gudkov, A., Diaconescu, A., Kostov, A., Deneva, A., Kume, A., Wójcik-Karpacz, A., Zagorcheva, D., Zhelezova-Mindizova, D., Dedkova, E., Haska, E., Stanimirov, E., Strauti, G., Taucean, I., Jovanović, I., Karpacz, J., Ciurea, J., Rudawska, J., Ivascu, L., Milos, L., Venera, M., Sheresheva, M., Tamasila, M., Veličković, M., Damyanova, S., Demyen, S., Kume, V., Blazheva, V., The Intergenerational Family Businesses as a Stress Management Instrument For Entrepreneurs : [Електронен ресурс : Монография] : Vol. 1
Ruse : Academic Publ. University of Ruse Angel Kanchev, 1, 2020, 126.., ISBN(онлайн) 978-954-712-794-4
|
Статия | 2020 |
Ruseva, R., Stanimirov, E., Facebook Traffic of the Project "Plovdiv - European Capital of Culture 2019"
Economic Studies, Economic Studies, 29, 2020, 2, 163 - 179.
|
Доклад | 2020 |
Станимиров, Е., Quo vadis, образование?
Икономическа наука, образование и реална икономика: развитие и взаимодействия в дигиталната епоха : Сборник с доклади от Юбилейна международна научна конференция в чест на 100-год. от основаването на ИУ - Варна : Т. 1, Варна : Наука и икономика, 1, 2020, 27 - 49.
|
Студия | 2019 |
Stanimirov, E., Georgieva, M., Customer Profiling Based on the Criteria of Sustainable Consumption
Economic Studies [Икономически изследвания], Sofia : Econ. Research Inst. Bulg. Acad. of Sci., 28, 2019, 3, 3 - 17., ISSN(печатно) 0205-3292, ISSN(онлайн) 0205-3292 / Линк
|
Доклад | 2018 |
Станимиров, Е., Станчева, В., Роля на моделите за управление на клиентски портфейли в мениджмънта на ключови клиенти
Индустриален бизнес и предприемачество - иновации в науката и практиката : Сборник с доклади от науч.-практ. конференция посв. на 70 г. от създаването на спец. Индустриален бизнес и предпричество в ИУ - Варна, Варна : Наука и икономика, 2018, 58 - 65.
|
Доклад | 2018 |
Станимиров, Е., Станчева, В., Предизвикателства пред приложението на модели за управление на клиентски портфейли
Търговия 4.0 - наука, практика и образование : Сборник доклади от международна научна конференция, по случай 65 г. от основав. на кат. Икономика и управление на търговията ..., 12 октомври 2018, Варна : Наука и икономика, 2018, 378 - 385.
|
Учебник | 2018 |
Станимиров, Е., Жечев, В., Павлова, Д., Паламарова, П., Бранд мениджмънт : [Учебник за студентите от ИУ - Варна]
Варна : Наука и икономика, 2018, 355.
|
Статия | 2018 |
Zhechev, V., Stanimirov, E., Brand positioning of domestic services in Australia
Global Journal of Business, Economics and Management : Current Issues, Kyrenia, Cyprus : SciencePark Research, Organization and Counseling, 8, 2018, 1, 20 - 29.
|