408
Вторник, кабинет 317: 15:00-16:00
Четвъртък, Линк към стая: https://meet.google.com/nro-bvzp-dpq, 09:00-10:00
23 окт 2023, кабинет 55: 11:00-12:00
27 ное 2023, кабинет 56: 11:00-12:00
Дисциплина | Курс и Специалност |
---|---|
Международен маркетинг | Курс 3, МБ-А.ЕЗ (Редовно обучение) |
Маркетинг | Курс 2, БМ-АЕ (Редовно обучение) |
Маркетинг | Курс 2, МБ-А.ЕЗ (Редовно обучение) |
Маркетингови изследвания * | Курс 5, РМК-СНУ (Дистанционно обучение) |
Маркетингови изследвания * | Курс 5, МБрМ-СНУ (Дистанционно обучение) |
Маркетингови изследвания * | Курс 6, МБрМ-ДНДО (Дистанционно обучение) |
Маркетингови комуникации * | Курс 5, РМК-СНУ (Дистанционно обучение) |
Интерактивен маркетинг | Курс 4, МАРКЕТ. (Редовно обучение) |
Международен маркетингов мениджмънт | Курс 4, МБ-А.ЕЗ (Редовно обучение) |
Дигитален ПР:стратегии и практики | Курс 4, ДМПР (Редовно обучение) |
Начало | Край | Зала | Л/У | Дисциплина | Седмица | Група | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Вторник | |||||||
13:30 | 15:00 | 221 | У | Международен маркетингов мениджмънт | 27 | ||
Сряда | |||||||
11:15 | 13:00 | 2-221 | Л | Дигитален ПР:стратегии и практики | 10, 11 | ||
15:15 | 17:00 | 2-320 | У | Международен маркетинг | 26 | ||
Четвъртък | |||||||
11:15 | 13:00 | H-214 | У | Интерактивен маркетинг | 13 | ||
13:30 | 15:00 | H-210 | У | Международен маркетинг | 44 | ||
Петък | |||||||
08:15 | 11:00 | 127В | Л | Маркетинг | 25, 26 | ||
11:15 | 13:00 | 438 | У | Интерактивен маркетинг | 12 |
Специалност | Дисциплина | Курс | Група | Зала | Дата | Час |
---|---|---|---|---|---|---|
Дигитални медии и ПР | Дигитален ПР: стратегии и практики | 4 | 10 | 1-56 | 22.01.2024 | 08:00 - 09:00 |
Дигитални медии и ПР | Дигитален ПР: стратегии и практики | 4 | 11 | 1-56 | 22.01.2024 | 09:00 - 10:00 |
Бизнес и мениджмънт (с преподаване на английски език) | Маркетинг | 2 | 25 | 1-56 | 26.01.2024 | 13:00 - 14:00 |
Международен бизнес (с преподаване на английски език) | Маркетинг | 2 | 26 | 1-56 | 26.01.2024 | 12:00 - 13:00 |
Дата | Час | Зала | Бележки |
---|
Дата | Час | Зала | Бележки |
---|
Вид | Година | Публикация |
---|---|---|
Доклад | 2023 |
Паламарова, П., Елементи на корпоративната идентичност в дигиталното представяне на български МСП
Ремаркетинг на реалността : Сборник с доклади : Международна научна конференция, посветена на 25 г. от създаването на кат. "Маркетинг" при ИУ - Варна, България, 17 юни 2022 = Remarketing the Reality : Conference Proceedings : International Scientific Conference devoted to the 25th Anniversary of the Estabilishment of the Marketing Department at University of Economics - Varna, Bulgaria, June 17 2022, Варна : Наука и икономика, 2023, 291-300., ISBN(печатно) 978-954-21-1134-4 / Линк
|
Студия | 2023 |
Христова, Д., Паламарова, П., Изследване на приложенията на маркетинговия микс в културния сектор в България [Study of the Applications of the Marketing Mix in the Cultural Sector in Bulgaria]
Годишник. Стопанска академия "Д. А. Ценов" - Свищов, Свищов : Акад. изд. Ценов, 125 [СХXV], 2023, 65-93., ISSN(печатно) 0861-8054 / Линк
|
Учебник | 2023 |
Василева, Б., Паламарова, П., Иванов, С., Управление на корпоративните комуникации
Варна : Наука и икономика, 2023, 271., ISBN(печатно) 987-954-21-1143-6
|
Учебно помагало | 2023 |
Василева, Б., Паламарова, П., Иванов, С., Управление на корпоративните комуникации
Варна : Наука и икономика, 2023, 180., ISBN(печатно) 987-954-21-1142-9
|
Доклад | 2023 |
Palamarova, P., SMEs Attitudes Towards Responsible Tourism Practices: Bulgaria, Portugal and the Netherlands
Tourism for Sustainable Future, Sofia: Avangard Prima, 2023, 591-600., ISBN(онлайн) 978-619-239-887-3
|
Монография | 2021 |
Vassileva, B., Galiautdinov, R., Kordon, A., Koering, D., Trad, A., Klein, G., Zwilling, M., Lesjak, D., Ottonicar, S., Manhique, I., Mosconi, E., Palamarova, P., Andreeva, A., Yolova, G., Responsible AI and Ethical Issues for Businesses and Governments
Hershey, Pennsylvania, USA : IGI Global Publ., 2021, 232., ISBN(печатно) 978-179984286-6 / DOI http://doi:10.4018/978-1-7998-4285-9.ch012 / Scopus
|
Доклад | 2021 |
Palamarova, P., Consumer Attitudes Towards Adventure Tourism in Bulgaria
Tourism and the Global Crises : Proceedings of the International Scientific Conference Organized By Tourism Department at Faculty of Ecomomics of the "St. Cyril And St. Methodius" Univesity of Veliko Turnovo, Bulgaria 21 April 2021 Year, V. Turnovo : I and B, 2021, 236-244., ISBN(онлайн) 978-619-7281-73-6 / Линк
|
Други | 2021 |
Vassileva, B., Palamarova, P., Artificial Intelligence and Ethical Marketing. In Vassileva : Book Chapter 11
Responsible AI and Ethical Issues for Businesses and Governments, Hershey, Pennsylvania, USA : IGI Global Publ., 2021, 202-213., ISBN(печатно) 978-179-9842-85-9, ISBN(онлайн) 978-179-9842-86-6 / DOI 10.4018/978-1-7998-4285-9.ch011 / Scopus
|
Монография | 2019 |
Gallucci, T., Lagioia, G., Dimitrova, V., Marinov, S., Amicarelli, V., Vassileva, B., Pashova, S., Boshnakov, P., Palamarova, P., Ivanov, Y., Theory and Practice of Circular Economy : [Монография]
Sofia : Direct Services, 2019, 306., ISBN(онлайн) 978-619-7171-76-1 / Линк
|
Доклад | 2019 |
Василева, Б., Паламарова, П., Дигиталният брандинг: интелектуална собственост и маркетингова сигурност
Правото и бизнесът в съвременното общество: Актуални правни предизвикателства в икономиката : Сборник с доклади от 1-ва Национална научна конференция, 9 ноември 2018, Варна : Наука и икономика, 2019, 134 - 144.
|