Понеделник, кабинет 314B: 08:15-10:15
Петък, кабинет 314В: 08:15-10:15
Дисциплина | Курс и Специалност |
---|---|
Дипломантски семинар | Курс 4, ДМПР (Редовно обучение) |
Дипломантски семинар | Курс 4, МБ-А.ЕЗ (Редовно обучение) |
Съвременни международни маркетингови стратегии | Курс 5, МБМ-Англ.Ез (Редовно обучение) |
Международен бранд мениджмънт | Курс 4, МБ-А.ЕЗ (Редовно обучение) |
Учебно посещение на международна компания | Курс 4, МБ-А.ЕЗ (Редовно обучение) |
Дигитални маркетингови изследвания | Курс 2, ДМПР (Редовно обучение) |
В2В маркетинг | Курс 3, МБ-А.ЕЗ (Редовно обучение) |
Начало | Край | Зала | Л/У | Дисциплина | Седмица | Група | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Понеделник | |||||||
10:15 | 13:00 | 2-224 | Л | Учебно посещение на международна компания | 31, 32 | ||
13:30 | 16:00 | 2-318 | Л | В2В маркетинг | 27 | ||
Вторник | |||||||
07:30 | 10:00 | 2-132 | Л | Дипломантски семинар | 31, 32 | ||
10:15 | 13:00 | 2-221 | Л | Дипломантски семинар | 1 | 31, 32 | |
Сряда | |||||||
16:15 | 19:00 | 323 | Л | Дигитални маркетингови изследвания | 9, 10 | ||
Четвъртък | |||||||
08:15 | 10:00 | H-206 | Л | Съвременни международни маркетингови стратегии | 38 | ||
10:15 | 13:00 | 220 | Л | Дипломантски семинар | 1 | 11, 12 | |
Петък | |||||||
10:15 | 13:00 | 2-219 | Л | Дипломантски семинар | 11, 12 | ||
13:30 | 16:00 | 2-220 | Л | Международен бранд мениджмънт | 31, 32 |
Специалност | Дисциплина | Курс | Група | Зала | Дата | Час |
---|---|---|---|---|---|---|
Международен бизнес (с преподаване на английски език) | Международен бранд мениджмънт | 4 | 31 | 1-55 | 09.05.2023 | 10:00 - 11:00 |
Международен бизнес (с преподаване на английски език) | Международен бранд мениджмънт | 4 | 32 | 1-58 | 10.05.2023 | 14:00 - 15:00 |
Международен бизнес (с преподаване на английски език) | Дипломантски семинар | 4 | 31 | 1-55 | 16.05.2023 | 10:00 - 11:00 |
Международен бизнес (с преподаване на английски език) | Дипломантски семинар | 4 | 32 | 1-55 | 16.05.2023 | 11:00 - 12:00 |
Реклама и медийни комуникации | Правни и етични принципи в рекламата и медийните комуникации | 5 | 34 | 1-55 | 19.05.2023 | 14:00 - 15:00 |
Реклама и медийни комуникации - СНУ | Правни и етични принципи в рекламата и медийните комуникации | 5 | 35 | 1-55 | 19.05.2023 | 14:00 - 15:00 |
Реклама и медийни комуникации - ДНДО | Правни и етични принципи в рекламата и медийните комуникации | 6 | 65 | 1-55 | 19.05.2023 | 14:00 - 15:00 |
Дигитални медии и ПР | Дипломантски семинар | 4 | 11 | 1-55 | 23.05.2023 | 09:00 - 10:00 |
Дигитални медии и ПР | Дипломантски семинар | 4 | 12 | 1-55 | 23.05.2023 | 10:00 - 11:00 |
Международен бизнес (с преподаване на английски език) | Учебно посещение на международна компания | 4 | 31 | 1-127Г | 23.05.2023 | 10:00 - 12:00 |
Международен бизнес (с преподаване на английски език) | Учебно посещение на международна компания | 4 | 32 | 1-127Г | 23.05.2023 | 13:00 - 15:00 |
Дигитални медии и ПР | Дигитални маркетингови изследвания | 2 | 9 | 1-55 | 02.06.2023 | 10:00 - 11:00 |
Дигитални медии и ПР | Дигитални маркетингови изследвания | 2 | 10 | 1-58 | 02.06.2023 | 10:00 - 11:00 |
Международен бизнес (с преподаване на английски език) | В2В маркетинг | 3 | 27 | 1-55 | 19.06.2023 | 08:00 - 09:00 |
Международен бизнес и мениджмънт (с преподаване на английски език)-ДНДО | Съвременни международни маркетингови стратегии | 5 | 38 | 1-58 | 21.06.2023 | 12:00 - 13:00 |
Вид | Година | Публикация |
---|---|---|
Доклад | 2023 |
Русева, Р., Жечев, В., Изграждане на бранд идентичност във висшето образование в условия на икономически и демографски промени
МЕЖДУНАРОДНА НАУЧНА КОНФЕРЕНЦИЯ МАРКЕТИНГ И СТРАТЕГИЧЕСКО ПЛАНИРАНЕ В ДИГИТАЛНИЯ СВЯТ, УНИВЕРСИТЕТ ЗА НАЦИОНАЛНО И СВЕТОВНО СТОПАНСТВО, ИЗДАТЕЛСКИ КОМПЛЕКС – УНСС, 1, 2023, -, 161-172., ISBN(онлайн) 978-619-232-725-5 / Линк
|
Доклад | 2023 |
Жечев, В., Минчев, А., Методически насоки за изследване на интернационализацията на български винопроизводители към Азия
Ремаркетинг на реалността : Сборник с доклади : Международна научна конференция, посветена на 25 г. от създаването на кат. "Маркетинг" при ИУ - Варна, България, 17 юни 2022 = Remarketing the Reality : Conference Proceedings : International Scientific Conference devoted to the 25th Anniversary of the Estabilishment of the Marketing Department at University of Economics - Varna, Bulgaria, June 17 2022, Варна : Наука и икономика, 2023, 241-250., ISBN(печатно) 978-954-21-1134-4 / Линк
|
Студия | 2022 |
Станимиров, Е., Жечев, В., Иванов, С., Георгиева, М., Ниязиева, С., Насоки за измерване на щастието при онлайн обучение
Стратегическо планиране и маркетинг в дигиталния свят : Международна научна конференция, 26 ноември 2021, УНСС, София : Изд. комплекс УНСС, 2022, 415-457., ISSN(печатно) 2815-3812, ISSN(онлайн) 2815-3820 / Линк
|
Доклад | 2022 |
Zhechev, V., Hristova, A., Riha, D., Methodology for studying shifting customer engagement behavior on Instagram
The 16th International Days of Statistics and Economics, September 8-10, 2022, Prague : Conference Proceedings, Prague : Prague University of Economics and Business, 2022, 587-597., ISBN(онлайн) 978-80-87990-29-2 / Линк
|
Доклад | 2021 |
Жечев, В., Бранд позициониране: проявления, измервания, предизвикателства
Маркетинг в действие : Доклади от първа научно-приложна конференция, 11.10.2019, София, НБУ, София : Аскони Издат, 2021, 75-85.., ISBN(печатно) 978-954-383-138-8
|
Доклад | 2021 |
Zhechev, V., Nacheva, R., Říha, D., Corporate Social Responsibility Perspectives in European Higher Education
Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : 21st International Joint Conference, 20 - 21 May 2021, Phraga : Proceedings, Bratislava : University of Economics in Bratislava, 2021, 284-296., ISSN(онлайн) 2453-6113, ISBN(онлайн) 978-80-225-4816-8 / DOI 10.18267/pr.2021.krn.4816.24 / Линк
|
Доклад | 2020 |
Скоробогатых, И., Жечев, В., Развитие парковочного пространства в Москве в условиях цифровизации услуг
Совместное создание ценности в вузе в цифровую эпоху: развитие предметных областей: роли преподавателей и обучающихся: VIII Плехановский форум преподавателей : Всероссийская конференция, 12 дек. 2019, Москва : РЭУ им. Г. В. Плеханова, 2020, 102 - 108.
|
Статия | 2020 |
Rihova, E., Riha, D., Zhechev, V., Stros, M., Personal Interaction Factors in Sales Process in Automotive Industry (Bulgarian case)
The 14th International Days of Statistics and Economics, Prague, September 10-12, 2020, Prague : Prague University of Economics and Business, 2020, 902-909.
|
Студия | 2020 |
Niyazieva, S., Zhechev, V., Could Happiness Be an Assessment Tool in Sustainable Tourism Management?
Advances in Hospitality and Tourism Research (AHTR) : An International Journal of Akdeniz University Tourism Faculty, Antalya, Turkey : Akdeniz University Publ. House, 8, 2020, 2, 338 - 370. / DOI 10.30519/ahtr.749680 / Web of Science
|
Доклад | 2020 |
Лукина, А., Жечев, В., Ниязиева, С., Новые вызовы и перспективы для маркетологов в компаниях
Совместное создание ценности в вузе в цифровую эпоху: развитие предметных областей: роли преподавателей и обучающихся : VIII Плехановский форум преподавателей : Всероссийская конференция, 12 дек. 2019, Москва : РЭУ им. Г. В. Плеханова, 2020, 172 - 179.
|