Петък, кабинет 314B: 08:00-10:00
Понеделник, кабинет 314В: 11:15-12:15
Вторник, Линк към стая: https://meet.google.com/acw-rjen-gxd, 13:15-14:15
14 мар 2024, кабинет зала 55: 09:00-10:00
11 апр 2024, кабинет зала 55: 09:00-10:00
Дисциплина | Курс и Специалност |
---|---|
Дипломантски семинар | Курс 4, МБ-А.ЕЗ (Редовно обучение) |
Магистърски семинар | Курс 6, МБМ-Англ.Ез (Редовно обучение) |
Съвременни международни маркетингови стратегии | Курс 5, МБМ-Англ.Ез (Редовно обучение) |
Международен бранд мениджмънт | Курс 4, МБ-А.ЕЗ (Редовно обучение) |
Дигитални маркетингови изследвания | Курс 2, ДМПР (Редовно обучение) |
Стратегически маркетинг и мениджмънт | Курс 4, БМ-АЕ (Редовно обучение) |
В2В маркетинг | Курс 3, МБ-А.ЕЗ (Редовно обучение) |
Правни и етични принципи в рекламата и медийните комуникации * | Курс 5, РМК (Дистанционно обучение) |
Правни и етични принципи в рекламата и медийните комуникации * | Курс 5, РМК-СНУ (Дистанционно обучение) |
Начало | Край | Зала | Л/У | Дисциплина | Седмица | Група | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Понеделник | |||||||
08:15 | 11:00 | 223 | Л | В2В маркетинг | 26, 44 | ||
13:30 | 15:00 | H-211 | Л | Съвременни международни маркетингови стратегии | 40 | ||
16:15 | 19:00 | H-103 | Л | Стратегически маркетинг и мениджмънт | 26 | ||
Вторник | |||||||
07:30 | 10:00 | 220 | Л | Дипломантски семинар | 27 | ||
10:15 | 13:00 | 127В | Л | Международен бранд мениджмънт | 27 | ||
Сряда | |||||||
13:30 | 16:00 | H-209 | Л | Магистърски семинар | 38 | ||
Петък | |||||||
10:15 | 13:00 | 310 | Л | Дигитални маркетингови изследвания | 9, 10 |
Специалност | Дисциплина | Курс | Група | Зала | Дата | Час |
---|---|---|---|---|---|---|
Международен бизнес (с преподаване на английски език) | Международен бранд мениджмънт | 4 | 27 | 1-55 | 08.05.2024 | 12:00 - 13:00 |
Бизнес и мениджмънт (с преподаване на английски език) | Стратегически маркетинг и мениджмънт | 4 | 26 | 1-55 | 08.05.2024 | 13:00 - 14:00 |
Реклама и медийни комуникации | Правни и етични принципи в рекламата и медийните комуникации | 5 | 36 | тест център онлайн | 17.05.2024 | 09:00 - 10:00 |
Реклама и медийни комуникации - СНУ | Правни и етични принципи в рекламата и медийните комуникации | 5 | 37 | тест център онлайн | 17.05.2024 | 09:00 - 10:00 |
Дата | Час | Зала | Бележки |
---|
Дата | Час | Зала | Бележки |
---|
Вид | Година | Публикация |
---|---|---|
Статия | 2024 |
Zhechev, V., A Dive Into the Marketing Trends of 2024: Insights to Unlocking Potential : [Електронен ресурс]
Business & Management Compass, Varna : Science and Economic Publ. House, 68, 2024, 1, 54-65., ISSN(онлайн) 3033-0106 / Линк
|
Доклад | 2023 |
Жечев, В., Христова, А., Нагласите при онлайн покупка на дамски обувки в България : [Електронен ресурс]
Управление в непредсказуема бизнес среда : Научна конференция, ХТМУ - София, 60 г. кат. "Икономика и стопанско развитие", 18 май 2023, София : Химикотехнологичен и металургичен университет - София, 2023, 108-121., ISBN(онлайн) 978-954-465-154-1 / Линк
|
Доклад | 2023 |
Жечев, В., Минчев, А., Методически насоки за изследване на интернационализацията на български винопроизводители към Азия
Ремаркетинг на реалността : Сборник с доклади : Международна научна конференция, посветена на 25 г. от създаването на кат. "Маркетинг" при ИУ - Варна, България, 17 юни 2022 = Remarketing the Reality : Conference Proceedings : International Scientific Conference devoted to the 25th Anniversary of the Estabilishment of the Marketing Department at University of Economics - Varna, Bulgaria, June 17 2022, Варна : Наука и икономика, 2023, 241-250., ISBN(печатно) 978-954-21-1134-4 / Линк
|
Доклад | 2023 |
Русева, Р., Жечев, В., Изграждане на бранд идентичност във висшето образование в условия на икономически и демографски промени
МЕЖДУНАРОДНА НАУЧНА КОНФЕРЕНЦИЯ МАРКЕТИНГ И СТРАТЕГИЧЕСКО ПЛАНИРАНЕ В ДИГИТАЛНИЯ СВЯТ, УНИВЕРСИТЕТ ЗА НАЦИОНАЛНО И СВЕТОВНО СТОПАНСТВО, ИЗДАТЕЛСКИ КОМПЛЕКС – УНСС, 1, 2023, -, 161-172., ISBN(онлайн) 978-619-232-725-5 / Линк
|
Доклад | 2023 |
Жечев, В., Ролята на онлайн отзивите като фактор за развиване на стойността на бранда : [Електронен ресурс]
Управление в непредсказуема бизнес среда : Научна конференция, ХТМУ - София, 60 г. кат. "Икономика и стопанско развитие", 18 май 2023, София, Химикотехнологичен и металургичен университет - София, Катедра Икономика и стопанско управление, 2023, 100-107., ISBN(онлайн) 978-954-465-154-1 / Линк
|
Студия | 2022 |
Станимиров, Е., Жечев, В., Иванов, С., Георгиева, М., Ниязиева, С., Насоки за измерване на щастието при онлайн обучение
Стратегическо планиране и маркетинг в дигиталния свят : Международна научна конференция, 26 ноември 2021, УНСС, София : Изд. комплекс УНСС, 2022, 415-457., ISSN(печатно) 2815-3812, ISSN(онлайн) 2815-3820 / Линк
|
Доклад | 2022 |
Zhechev, V., Hristova, A., Riha, D., Methodology for studying shifting customer engagement behavior on Instagram
The 16th International Days of Statistics and Economics, September 8-10, 2022, Prague : Conference Proceedings, Prague : Prague University of Economics and Business, 2022, 587-597., ISBN(онлайн) 978-80-87990-29-2 / Линк
|
Доклад | 2021 |
Zhechev, V., Nacheva, R., Říha, D., Corporate Social Responsibility Perspectives in European Higher Education
Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : 21st International Joint Conference, 20 - 21 May 2021, Phraga : Proceedings, Bratislava : University of Economics in Bratislava, 2021, 284-296., ISSN(онлайн) 2453-6113, ISBN(онлайн) 978-80-225-4816-8 / DOI 10.18267/pr.2021.krn.4816.24 / Линк
|
Доклад | 2021 |
Жечев, В., Бранд позициониране: проявления, измервания, предизвикателства
Маркетинг в действие : Доклади от първа научно-приложна конференция, 11.10.2019, София, НБУ, София : Аскони Издат, 2021, 75-85.., ISBN(печатно) 978-954-383-138-8
|
Студия | 2020 |
Niyazieva, S., Zhechev, V., Could Happiness Be an Assessment Tool in Sustainable Tourism Management?
Advances in Hospitality and Tourism Research (AHTR) : An International Journal of Akdeniz University Tourism Faculty, Antalya, Turkey : Akdeniz University Publ. House, 8, 2020, 2, 338 - 370. / DOI 10.30519/ahtr.749680 / Web of Science
|