Сряда, кабинет 311: 09:00-10:00
Четвъртък, Линк към стая: meet.google.com/qwh-zqys-tza, 18:00-19:00
Дисциплина | Курс и Специалност |
---|---|
Въведение в статистиката | Курс 2, МЕНИДЖ. (Редовно обучение) |
Въведение в статистиката | Курс 2, СА (Редовно обучение) |
Въведение в статистиката | Курс 2, АБ (Редовно обучение) |
Въведение в статистиката | Курс 2, БИЗН.ИК (Редовно обучение) |
Въведение в статистиката | Курс 2, НИИ (Редовно обучение) |
Въведение в статистиката | Курс 2, ПИМ (Редовно обучение) |
Въведение в статистиката | Курс 2, ДТБ (Редовно обучение) |
Въведение в статистиката | Курс 2, СМД (Редовно обучение) |
Въведение в статистиката | Курс 2, МИО (Редовно обучение) |
Въведение в статистиката | Курс 2, ТУРИЗЪМ (Редовно обучение) |
Въведение в статистиката | Курс 2, ПА (Редовно обучение) |
Начало | Край | Зала | Л/У | Дисциплина | Седмица | Група | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Сряда | |||||||
10:15 | 13:00 | 128 | Л | Въведение в статистиката | 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 13, 39 | ||
13:30 | 15:00 | 222 | У | Въведение в статистиката | 28 | ||
Четвъртък | |||||||
08:15 | 11:00 | 323 | Л | Въведение в статистиката | 4, 28, 29, 30, 31, 32, 33 |
Вид | Година | Публикация |
---|---|---|
Студия | 2023 |
Ламбова, М., Стоянова, В., Манипулативно представяне на информацията за ползи и рискове, или как от мухата се произвежда слон : [Електронен ресурс] : [Диск]
Статистика, София: НСИ, 2023, 1, 58-78., ISSN(печатно) , ISSN(онлайн) 2367-5497 / Линк
|
Доклад | 2022 |
Ламбова, М., Статистическото мислене - средство за по-добра видимост в информационната мъгла : [Електронен ресурс]
Фундаменталната подготовка във висшето образование : Сборник с доклади от международна научно-практическа конференция, организирана от катедра "Статистика и приложна математика" при Икономически университет - Варна, 21 октомври 2022 г., Варна: Наука и икономика, 2022, 71-76., ISSN(онлайн) 2815-38631 / Линк
|
Студия | 2021 |
Ламбова, М., Стоянова, В., Дискусионни моменти, свързани с обучението по статистика като дял от математиката в училищното образование
Стратегии на образователната и научната политика : Научно списание, София : Аз Буки, 29, 2021, 5, 492-508., ISSN(печатно) 1310–0270, ISSN(онлайн) 1314–8575 / DOI 10.53656/str2021-5-5-stat / Web of Science
|
Студия | 2021 |
Ламбова, М., Стоянова, В., Криворазбраните вероятности при тестове за наличие на зараза
Математика и информатика : Научно списание = Mathematics and Informatics, София : Аз Буки, 64, 2021, 6, 563-584., ISSN(печатно) 1310–2230, ISSN(онлайн) 1314–8532 / DOI 10.53656/math2021-6-1-kri / Web of Science
|
Студия | 2021 |
Ламбова, М., Статистическата значимост - панацея или препъникамък?
Математика и информатика : Научно списание = Mathematics and Informatics, София : Аз Буки, 64, 2021, 2, 153 - 172., ISSN(печатно) 1310–2230, ISSN(онлайн) 1314–8532 / DOI 10.53656/math2021-2-3-sta / Web of Science
|
Доклад | 2020 |
Ламбова, М., Дигитализацията - благодат или проклятие за статистическото образование
Икономическа наука, образование и реална икономика: Развитие и взаимодействия в дигиталната епоха: Юбилейна международна научна конференция, Варна: Наука и икономика, 4, 2020, 378 - 386., ISBN(печатно) 978-954-21-1040-81 / Линк
|
Студия | 2019 |
Ламбова, М., Желязкова, С., За логиката на точкуването на научната продукция според Правилника за прилагане на Закона за развитието на академичния състав в Република България
Стратегии на образователната и научната политика, София : Аз Буки, 27, 2019, 4, 381 - 397., ISSN(печатно) 1310–0270, ISSN(онлайн) 1314–85751
|
Студия | 2019 |
Ламбова, М., Хаджиев, В., Проблемни положения при оценяване качеството на учебно-преподавателската работа чрез анкетни проучвания
Годишник. Икономически университет - Варна, Варна : Наука и икономика, 89, 2019, 5 - 43., ISSN(печатно) 0861-6752 / Линк
|
Студия | 2018 |
Ламбова, М., Измерването - неглижираният проблем при емпирични изследвания, осъществявани с помощта на статистически инструментариум : [Диск]
Статистика, София : НСИ, 2018, 2, 1 - 31., ISSN(печатно) 2367-5489 / Линк
|
Студия | 2017 |
Ламбова, М., За средния аритметичен успех и проблемите, свързани с неговата логическа състоятелност
Стратегии на образователната и научната политика, 2017, 2, 159 - 174., ISSN(печатно) 1310–0270, ISSN(онлайн) 1314–85751
|