414а, онлайн https://meet.google.com/gcq-dihj-tqg
Tuesday, Office 414-а или на https://meet.google.com/gcq-dihj-tqg: 11:30-13:30
Thursday, Office 414-а или на https://meet.google.com/gcq-dihj-tqg: 11:30-13:30
24 Oct 2023, Office 414-а: 11:30-13:30
21 Nov 2023, Office 414-а: 11:30-13:30
Subject | Year and Programme |
---|---|
Commercial Entrepreneurship | Year 3, ИК.И Т. (Full-time) |
Consumer Behaviour | Year 3, ИК.И Т. (Full-time) |
Trade Policy of the European Union | Year 5, ОТБ (Distance learning) |
Trade Policy of the European Union | Year 5, ОТБ-СНУ (Distance learning) |
Omnichannel Commercial Marketing | Year 5, ОТБ (Distance learning) |
Omnichannel Commercial Marketing | Year 5, ОТБ-СНУ (Distance learning) |
Marketing | Year 2, ДТБ (Full-time) |
Marketing | Year 2, СО (Full-time) |
Marketing | Year 2, СФ (Full-time) |
Marketing | Year 2, ФИНАНСИ (Full-time) |
Marketing | Year 2, ССиЗ (Full-time) |
Home | End | Room | L/S | Course | Week | Group | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Tuesday | |||||||
08:15 | 11:00 | 316 | Lecture | Marketing | 8, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 | ||
Wednesday | |||||||
08:15 | 11:00 | 2-130 | Lecture | Commercial Entrepreneurship | 13 | ||
11:15 | 13:00 | 2-130 | Lecture | Consumer Behaviour | 13 | ||
Thursday | |||||||
09:15 | 11:00 | 2-132 | Seminar | Consumer Behaviour | 13 | ||
2023-10-05 (Thursday) | |||||||
16:15 | 18:00 | Е-7 | Lecture | Omnichannel Commercial Marketing | 29, 30 | ||
2023-10-06 (Friday) | |||||||
11:15 | 13:00 | Е-8 | Lecture | Omnichannel Commercial Marketing | 29, 30 | ||
2023-10-09 (Monday) | |||||||
08:15 | 11:00 | Е-6 | Lecture | Trade Policy of the European Union | 29, 30 | ||
16:15 | 18:00 | Е-5 | Lecture | Omnichannel Commercial Marketing | 29, 30 | ||
2023-10-12 (Thursday) | |||||||
13:30 | 16:00 | Е-12 | Seminar | Trade Policy of the European Union | 29, 30 | ||
2023-10-17 (Tuesday) | |||||||
13:30 | 16:00 | Е-2-5 | Seminar | Omnichannel Commercial Marketing | 29, 30 |
Programme | Subject | Year | Group | Room | Date | Hour |
---|---|---|---|---|---|---|
Economics and Trade | Human Resource Management | 4 | 53 | 1-305 | 13.05.2023 | 10:00 - 12:00 |
Economics and Trade | Human Resource Management | 4 | 16 | 1-319 | 18.05.2023 | 09:00 - 11:00 |
Economics and Trade | Human Resource Management | 4 | 17 | 1-319 | 18.05.2023 | 11:00 - 13:00 |
Date | Hour | Room | Notes |
---|
Date | Hour | Room | Notes |
---|
Type | Year | Publication |
---|---|---|
Доклад | 2023 |
Петева, В., Омниканалният маркетинг - реалности и предизвикателства
Ремаркетинг на реалността = Remarketing the Reality : Сборник с доклади : Международна научна конференция, посветена на 25 г. от създаването на кат. "Маркетинг", при ИУ - Варна, България, 17 юни 2022, Варна : Наука и икономика, 2023, 641-649., ISBN(печатно) 978-954-21-1134-4, ISBN(онлайн) 978-954-21-1134-4 / Линк
|
Статия | 2022 |
Peteva, V., Consumer Experience and its Rethinking in the Digital World
Izvestia Journal of the Union of Scientists - Varna. Economic Sciences Series, Varna : Union of Scientists - Varna, 11, 2022, 2, 149-160., ISSN(печатно) 1314-7390, ISSN(онлайн) 2603-4085 / Линк
|
Статия | 2021 |
Peteva, V., Dushkova, M., Organizations for Consumer Protection and Their Growing Role in Modern Conditions
Izvestia Journal of the Union of Scientists - Varna. Economic Sciences Series, Varna : Union of Scientists - Varna, 10, 2021, 2, 136-147.
|
Статия | 2021 |
Peteva, V., Transformations of the Marketing Mix in Conditions of the New Digital Reality
Izvestia Journal of the Union of Scientists - Varna. Economic Sciences Series, Varna : Union of Scientists - Varna, 10, 2021, 3, 145-156.
|
Доклад | 2021 |
Петева, В., Съвременните потребители, потребителският активизъм и гражданското общество
Търговията - научно знание и бизнес реалност : Кръгла маса, 8 октомври 2021 г., СА "Д. А. Ценов" - Свищов, Свищов : Акад. изд. Ценов, 2021, 520-527.
|
Монография | 2021 |
Димитрова, В., Желязкова, Д., Стоянов, М., Петева, В., Гроздева, Д., Граматикова, Е., Кънева, М., Душкова, М., Христова, Ю., Влияние на дигитализацията на търговията върху икономическото развитие на България и регионите
Варна : Наука и икономика, 2021, 254. - (Библ. Цани Калянджиев ; Кн. 70)., ISBN(печатно) 978-954-21-1072-9
|
Статия | 2020 |
Peteva, V., Modern Consumers and the Decision-Making Process in the Context of Digitalization
Izvestia Journal of the Union of Scientists - Varna. Economic Sciences Series, Varna : Union of Scientists - Varna, 9, 2020, 2, 32 - 42.
|
Статия | 2020 |
Петева, В., Ефектът "Коронавирус" върху потребителското поведение – митове и реалности
Инфраструктура и комуникации : Научно списание на факултет "Икономика на инфраструктурата" - УНСС [Търговията в съвременния свят – тенденции и добри практики, 20 ноември 2020], София : Изд. комплекс УНСС, Год. 9, 2020, 15, ноември, 90-93.
|
Доклад | 2020 |
Петева, В., Душкова, М., Дигитализацията и предизвикателствата пред обучението по икономика и търговия
Икономическа наука, образование и реална икономика: развитие и взаимодействия в дигиталната епоха: Сборник с доклади от Юбилейната международна научна конференция в чест на 100-год. от основаването на ИУ - Варна : Т. 4., Варна : Наука и икономика, 4, 2020, 460 - 471.
|
Доклад | 2020 |
Петева, В., Потребителското поведение в непредвидимото бъдеще – диалектика и предизвикателства
Икономическа наука, образование и реална икономика: Развитие и взаимодействия в дигиталната епоха: Юбилейна международна научна конференция, Варна: Наука и икономика, Том трети, 2020, 198 – 210.
|