Friday, Online room link: https://meet.google.com/iig-ornk-agh, 15:00-17:00
Subject | Year and Programme |
---|---|
Marketing Management | Year 4, МАРКЕТ. (Full-time) |
Interactive Marketing | Year 4, МАРКЕТ. (Full-time) |
Marketing Analyses in Digital Media and PR | Year 4, ДМПР (Full-time) |
Home | End | Room | L/S | Course | Week | Group | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Tuesday | |||||||
15:15 | 17:00 | 2-225 | Seminar | Interactive Marketing | 12 | ||
Wednesday | |||||||
11:15 | 13:00 | 303 | Seminar | Marketing Management | 12 | ||
Friday | |||||||
10:15 | 13:00 | 122 | Lecture | Marketing Analyses in Digital Media and PR | 9, 10 | ||
13:30 | 15:00 | 434 | Seminar | Interactive Marketing | 11 | ||
15:15 | 17:00 | 434 | Seminar | Marketing Management | 11 |
Programme | Subject | Year | Group | Room | Date | Hour |
---|---|---|---|---|---|---|
Digital Media and PR | Marketing Analyses in Digital Media and PR | 4 | 9 | 1-58 | 14.01.2025 | 13:00 - 14:00 |
Digital Media and PR | Marketing Analyses in Digital Media and PR | 4 | 10 | 1-58 | 14.01.2025 | 12:00 - 13:00 |
Date | Hour | Room | Notes |
---|
Date | Hour | Room | Notes |
---|
Type | Year | Publication |
---|---|---|
Доклад | 2023 |
Жечев, В., Христова, А., Нагласите при онлайн покупка на дамски обувки в България : [Електронен ресурс]
Управление в непредсказуема бизнес среда : Научна конференция, ХТМУ - София, 60 г. кат. "Икономика и стопанско развитие", 18 май 2023, София : Химикотехнологичен и металургичен университет - София, 2023, 108-121., ISBN(онлайн) 978-954-465-154-1 / Линк
|
Статия | 2022 |
Христова, А., Methodology for Studying Shifting Customer Engagement Behavior on Instagram
Eastern Academic Journal, Bourgas : Miracle A Ltd., October, 2022, 3, 12-28., ISSN(онлайн) 2367-7384 / Линк
|
Доклад | 2022 |
Zhechev, V., Hristova, A., Riha, D., Methodology for Studying Shifting Customer Engagement Behavior on Instagram
The 16th International Days of Statistics and Economics, September 8-10, 2022, Prague : Conference Proceedings, Prague : Prague University of Economics and Business, 2022, 587-597., ISBN(онлайн) 978-80-87990-29-2 / Web of Science / Линк
|
Доклад | 2021 |
Христова, А., Дигитални комуникационни канали по време на пандемия за малките и средни предприятия (МСП) : [Електронен ресурс]
Икономически предизвикателства пред България (2021-2023 г.) - устойчивост и рискове : Национална студентска и докторантска конференция, 23 април 2021, София : ВУЗФ Св. Григорий Богослов, 2021, 244-252. ., ISBN(онлайн) 978-619-7622-05-8
|
Доклад | 2020 |
Делчева, Д., Христова, А., Хибридни подходи при локалните и градски медии
Граждански медии - проекти и тенденции : Пролетна научна конференция, 21 - 22 май 2020 г., Нов български университет - София, България, София : НБУ, 2020, 1-5.
|
Статия | 2015 |
Христова, А., Иновации в културно-историческия туризъм
Регионалните културно-исторически продукти на България - единни в многообразието : [Сборник доклади от Осми Черноморски туристически форум, Варна, 2015 г.], Варна : Славена, 2015, 351-353. ., ISBN(печатно) 978-619-190-040-4
|