Wednesday, Office 315-Б: 09:30-10:30
Thursday, Online room link: https://meet.google.com/dxy-hzge-xpy, 10:00-11:00
30 Oct 2024, Office 56: 09:00-10:00
13 Nov 2024, Office 56: 09:00-10:00
Subject | Year and Programme |
---|---|
Technology of Advertising | Year 4, МАРКЕТ. (Full-time) |
Interactive Marketing | Year 4, МАРКЕТ. (Full-time) |
Principles of Digital Media and PR | Year 3, ДМПР (Full-time) |
Digital PR: Strategies and Practices | Year 4, ДМПР (Full-time) |
Photography and Video Production | Year 4, ДМПР (Full-time) |
Content Management in Advertising Communications | Year 5, РМК (Distance learning) |
Content Management in Advertising Communications | Year 5, РМК-СНУ (Distance learning) |
Content Management in Advertising Communications | Year 6, РМК-ДНДО (Distance learning) |
Planning and Evaluation of Advertising and Media Communications | Year 5, РМК (Distance learning) |
Planning and Evaluation of Advertising and Media Communications | Year 5, РМК-СНУ (Distance learning) |
Planning and Evaluation of Advertising and Media Communications | Year 6, РМК-ДНДО (Distance learning) |
Home | End | Room | L/S | Course | Week | Group | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Tuesday | |||||||
13:30 | 15:00 | 2-314 | Lecture | Technology of Advertising | 11, 12 | ||
Wednesday | |||||||
13:30 | 15:00 | 2-224 | Lecture | Photography and Video Production | 9, 10 | ||
Thursday | |||||||
08:15 | 10:00 | 2-312 | Lecture | Interactive Marketing | 11, 12 | ||
11:15 | 13:00 | 2-132 | Lecture | Digital PR: Strategies and Practices | 9, 10 | ||
13:30 | 15:00 | 2-310 | Lecture | Principles of Digital Media and PR | 9, 10 | ||
2024-10-14 (Monday) | |||||||
09:15 | 13:00 | Е-7 | Lecture | Content Management in Advertising Communications | 26, 27, 60 | ||
2024-10-15 (Tuesday) | |||||||
15:15 | 18:00 | Е-2-7 | Lecture | Planning and Evaluation of Advertising and Media Communications | 26, 27, 60 | ||
2024-10-16 (Wednesday) | |||||||
08:15 | 10:00 | Е-1 | Lecture | Content Management in Advertising Communications | 26, 27, 60 | ||
2024-10-22 (Tuesday) | |||||||
09:15 | 12:00 | Е-10 | Seminar | Planning and Evaluation of Advertising and Media Communications | 26, 27 | ||
2024-10-23 (Wednesday) | |||||||
15:15 | 18:00 | Е-2-5 | Lecture | Planning and Evaluation of Advertising and Media Communications | 26, 27, 60 | ||
2024-10-25 (Friday) | |||||||
08:15 | 11:00 | Е-10 | Seminar | Content Management in Advertising Communications | 26, 27 |
Type | Year | Publication |
---|---|---|
Учебник | 2024 |
Василева, Б., Паламарова-Костова, П., Иванов, С., Дигитален ПР : Стратегии и практики
Варна : Наука и икономика, 2024, 264., ISBN(печатно) 978-954-21-1172-6
|
Учебно помагало | 2023 |
Кехайова-Стойчева, М., Иванов, С., Недев, Й., Сербезова, Б., Устойчиво потребление на домакинствата : Електронен сборник с учебни материали
Варна : Знание и бизнес, 2023, 182., ISBN(онлайн) 978-619-210-074-2 / Линк
|
Студия | 2023 |
Kehayova-Stoycheva, M., Vasilev, J., Ivanov, S., Nedev, Y., Serbezova, B., Is the Consumption of Varna Households Sustainable? : [Eлектронен ресурс]
Economics and Computer Science [Икономика и компютърни науки] : [Електронно] научно списание, Varna : Knowledge and Business, 9, 2023, 2, 66-87., ISSN(онлайн) 2367-7791 / Линк
|
Доклад | 2023 |
Ниязиева, С., Иванов, С., Измерване на щастието на студентите - дизайн на изследователски инструмент
Ремаркетинг на реалността = Remarketing the Reality : Сборник с доклади : Международна научна конференция, посветена на 25 г. от създаването на кат. "Маркетинг", при ИУ - Варна, България, 17 юни 2022, Варна : Наука и икономика, 2023, 524-534., ISBN(печатно) 978-954-21-1134-4, ISBN(онлайн) 978-954-21-1134-4 / Линк
|
Доклад | 2023 |
Иванов, С., Устойчиво потребление в градска среда - регионални различия [Sustainable Consumption in Urban Environments - Regional Differences]
Устойчиво потребление в градска среда - регионални различия : Сборник с доклади от Кръгла маса, 29.09.2023, Варна : Знание и бизнес, 2023, 5-16., ISBN(онлайн) 978-619-210-069-8 / Линк
|
Доклад | 2023 |
Иванов, С., Предварителни тестове на маркетингово съдържание
Ремаркетинг на реалността = Remarketing the Reality : Сборник с доклади : Международна научна конференция, посветена на 25 г. от създаването на кат. "Маркетинг" при ИУ - Варна, България, 17 юни 2022, Варна : Наука и икономика, 2023, 271-281., ISBN(печатно) 978-954-21-1134-4 / Линк
|
Монография | 2023 |
Кехайова-Стойчева, М., Желев, С., Кръстевич, Т., Младенова, Г., Василев, Ю., Смокова-Стефанова, М., Иванов, С., Стоименова, Б., Сербезова, Б., Недев, Й., Любенова, В., Устойчиво потребление в градска среда - регионални различия
Варна : ВСУ Черноризец Храбър, 2023, 328., ISBN(печатно) 978-954-715-754-5 / Линк
|
Учебник | 2023 |
Василева, Б., Паламарова, П., Иванов, С., Управление на корпоративните комуникации
Варна : Наука и икономика, 2023, 271., ISBN(печатно) 987-954-21-1143-6
|
Статия | 2023 |
Kehayova-Stoycheva, M., Ivanov, S., Vasilev, J., Sustainable Consumer Activities of Varna Households
Studies in Business and Economics, Sciendo, 18, 2023, 1, 129-148. / DOI 10.2478/sbe-2023-0008 / Scopus / Линк
|
Учебно помагало | 2023 |
Василева, Б., Паламарова, П., Иванов, С., Управление на корпоративните комуникации
Варна : Наука и икономика, 2023, 180., ISBN(печатно) 987-954-21-1142-9
|