Monday, Office 517: 14:00-16:00
Wednesday, Office 517: 16:15-18:15
Subject | Year and Programme |
---|---|
Marketing of Services | Year 4, МАРКЕТ. (Full-time) |
Event Marketing | Year 3, ДМПР (Full-time) |
Event Marketing | Year 3, МАРКЕТ. (Full-time) |
Innovations and Digital Transformation | Year 4, ДМПР (Full-time) |
Home | End | Room | L/S | Course | Week | Group | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monday | |||||||
16:15 | 19:00 | 447 | Seminar | Marketing of Services | 15 | ||
Tuesday | |||||||
10:15 | 13:00 | 2-311 | Lecture | Marketing of Services | 13, 14, 15 | ||
15:15 | 17:00 | 2-315 | Lecture | Event Marketing | 10, 11, 12, 13 | ||
Wednesday | |||||||
13:30 | 16:00 | 222 | Seminar | Marketing of Services | 14 | ||
16:15 | 19:00 | 220 | Lecture | Innovations and Digital Transformation | 11, 12 | ||
Thursday | |||||||
10:15 | 13:00 | 319 | Seminar | Marketing of Services | 13 |
Programme | Subject | Year | Group | Room | Date | Hour |
---|---|---|---|---|---|---|
Marketing | Marketing of Services | 4 | 13 | 1-58 | 10.05.2023 | 09:00 - 10:00 |
Marketing | Marketing of Services | 4 | 14 | 1-58 | 10.05.2023 | 09:00 - 10:00 |
Marketing | Marketing of Services | 4 | 15 | 1-56 | 10.05.2023 | 11:00 - 12:00 |
Digital Media and PR | Innovations and Digital Transformation | 4 | 11 | 1-55 | 11.05.2023 | 15:00 - 16:00 |
Digital Media and PR | Innovations and Digital Transformation | 4 | 12 | 1-55 | 11.05.2023 | 16:00 - 17:00 |
Type | Year | Publication |
---|---|---|
Статия | 2022 |
Vasilev, J., Kehayova-Stoycheva, M., Serbezova, B., A GIS-Based Approach in Support of Monitoring Sustainable Urban Consumption Variables
Education, Research and Business Technologies : Proceedings of 20th International Conference on Informatics in Economy (IE 2021), Singapore : Springer Publ., 2022, 237-247. - (Smart Innovation, Systems and Technologies Book Ser. ; Vol. 276)., ISSN(печатно) 21903018, ISBN(печатно) 978-981-16-8865-2, ISBN(онлайн) 978-981-16-8866-9 / DOI 10.1007/978-981-16-8866-9 / Scopus
|
Статия | 2021 |
Serbezova, B., Nedev, Y., Improvement of the Policy and Practice of the Municipality of Varna to Achieve Sustainable Consumption Knowledge : [Електронен ресурс]
Economics and Computer Science [Икономика и компютърни науки] : [Електронно] научно списание, Varna : Knowledge and Business, 2021, 2, 64-72.., ISSN(онлайн) 2367-7791
|
Доклад | 2020 |
Сербезова, Б., Недев, Й., Насоки за усъвършенстване на нормативната среда на община Варна за постигане на устойчиво потребление
Икономическа наука, образование и реална икономика: развитие и взаимодействия в дигиталната епоха : Сборник с доклади от Юбилейна международна научна конференция в чест на 100-год. от основаването на ИУ - Варна : Т. 2, Варна : Наука и икономика, 2, 2020, 681 - 692.
|
Статия | 2019 |
Сербезова, Б., Възможности за прилагане на принципите на устойчиво развитие в съвременния бизнес
Управление и устойчиво развитие. Сер. Общество. Човек. Природа = Management and Sustainable Development. Ser. Society. Man. Nature [Управление и устойчиво развитие : XXI Международна научна конференция, 22 - 24.03.2019, Юндола, България], София : ЛТУ, 74, 2019, 1, 38 - 43.
|
Доклад | 2018 |
Грънчарова-Сербезова, Б., Смисъл и тълкуване на понятието устойчив бранд
Регионална икономика и устойчиво развитие : Сборник с доклади от научна конференция, орг. от НИИ при ИУ - Варна, 17 ноем. 2017 г. : Т. 2, Варна : Наука и икономика, 2, 2018, 277 - 285.
|
Статия | 2018 |
Грънчарова-Сербезова, Б., Висшето образование от позицията на маркетинга на услугите
Eastern Academic Journal, Bourgas : Miracle A Ltd. , 2, July , 2018, 50 - 68.
|
Доклад | 2017 |
Grancharova-Serbezova, B., Good Communication versus Failures of Companies in the Field of Services
Маркетингът - опит и перспективи, Варна: Наука и икономика, 2017, 549 - 557.
|
Учебник | 2017 |
Станимиров, Е., Георгиева, Е., Кехайова-Стойчева, М., Грънчарова-Сербезова, Б., Маркетинг
Варна: Наука и икономика, 2017.
|
Доклад | 2012 |
Грънчарова-Сербезова, Б., Учебният процес през погледа на студентите бакалаври
Маркетингът - реалност и проекции в бъдещето : Сб. докл. от междунар. науч. конф., Варна: Наука и икономика, 2012, 496 - 501.
|
Доклад | 2012 |
Грънчарова, Б., Учебният процес през погледа на студентите бакалаври
// Маркетингът - реалност и проекции в бъдещето : Сб. докл. от междунар. науч. конф., [ИУ - Варна, 2012]. - Варна : Унив. изд. Наука и икономика, 2012, с. 496 - 501.
|