Monday, 13:30-15:30
Tuesday, 10:00-12:00
Subject | Year and Programme |
---|---|
Brand Management | Year 3, МАРКЕТ. (Full-time) |
Home | End | Room | L/S | Course | Week | Group | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Thursday | |||||||
10:15 | 13:00 | 433 | Lecture | Brand Management | 12, 13 |
Type | Year | Publication |
---|---|---|
Студия | 2022 |
Станимиров, Е., Жечев, В., Иванов, С., Георгиева, М., Ниязиева, С., Насоки за измерване на щастието при онлайн обучение
Стратегическо планиране и маркетинг в дигиталния свят : Международна научна конференция, 26 ноември 2021, УНСС, София : Изд. комплекс УНСС, 2022, 415-457., ISSN(печатно) 2815-3812, ISSN(онлайн) 2815-38201 / Линк
|
Студия | 2022 |
Станимиров, Е., Жечев, В., Иванов, С., Георгиева, М., Ниязиева, С., Насоки за измерване на щастието при онлайн обучение
Стратегическо планиране и маркетинг в дигиталния свят : Международна научна конференция, 26 ноември 2021, УНСС, София : Изд. комплекс УНСС, 2022, 415-457., ISSN(печатно) 2815-3812, ISSN(онлайн) 2815-3820 / Линк
|
Студия | 2021 | Georgieva, M., Stanimirov, E., Marketing Projections of Socially Responsible Branding on Consumer Loyalty |
Доклад | 2020 |
Станимиров, Е., Quo vadis, образование?
Икономическа наука, образование и реална икономика: развитие и взаимодействия в дигиталната епоха : Сборник с доклади от Юбилейна международна научна конференция в чест на 100-год. от основаването на ИУ - Варна : Т. 1, Варна : Наука и икономика, 1, 2020, 27 - 49.
|
Статия | 2020 |
Ruseva, R., Stanimirov, E., Facebook Traffic of the Project "Plovdiv - European Capital of Culture 2019"
Economic Studies, Economic Studies, 29, 2020, 2, 163 - 179.
|
Монография | 2020 |
Bakracheva, M., Pavlov, D., Gudkov, A., Diaconescu, A., Kostov, A., Deneva, A., Kume, A., Wójcik-Karpacz, A., Zagorcheva, D., Zhelezova-Mindizova, D., Dedkova, E., Haska, E., Stanimirov, E., Strauti, G., Taucean, I., Jovanović, I., Karpacz, J., Ciurea, J., Rudawska, J., Ivascu, L., Milos, L., Venera, M., Sheresheva, M., Tamasila, M., Veličković, M., Damyanova, S., Demyen, S., Kume, V., Blazheva, V., The Intergenerational Family Businesses as a Stress Management Instrument For Entrepreneurs : [Електронен ресурс : Монография] : Vol. 1
Ruse : Academic Publ. University of Ruse Angel Kanchev, 1, 2020, 126.., ISBN(онлайн) 978-954-712-794-4
|
Студия | 2019 |
Stanimirov, E., Georgieva, M., Customer Profiling Based on the Criteria of Sustainable Consumption
Economic Studies [Икономически изследвания], Sofia : Econ. Research Inst. Bulg. Acad. of Sci., 28, 2019, 3, 3 - 17., ISSN(печатно) 0205-3292, ISSN(онлайн) 0205-3292 / Линк
|
Учебник | 2018 |
Станимиров, Е., Жечев, В., Павлова, Д., Паламарова, П., Бранд мениджмънт : [Учебник за студентите от ИУ - Варна]
Варна : Наука и икономика, 2018, 355.
|
Статия | 2018 |
Zhechev, V., Stanimirov, E., Brand positioning of domestic services in Australia
Global Journal of Business, Economics and Management : Current Issues, Kyrenia, Cyprus : SciencePark Research, Organization and Counseling, 8, 2018, 1, 20 - 29.
|
Доклад | 2018 |
Станимиров, Е., Станчева, В., Роля на моделите за управление на клиентски портфейли в мениджмънта на ключови клиенти
Индустриален бизнес и предприемачество - иновации в науката и практиката : Сборник с доклади от науч.-практ. конференция посв. на 70 г. от създаването на спец. Индустриален бизнес и предпричество в ИУ - Варна, Варна : Наука и икономика, 2018, 58 - 65.
|